Lite finare Lite bättre.

Japp det är sant. Vi norrlänningar är lite finare lite bättre :) Denna månad är en hård månad på arbetsfronten :) men ja få iaf va ledig till måndag nu å sen är ja ledig freda lörda söndag :) så de ska bli kul :) Igår va de lördag å då fyllde johanna år :) grattis i efterskott min vän :D då hade hon fest hemma hos sina föräldrar så ja drog såklart dit :) astrevligt folk å god mat avnjöts för att sen krypa ner i en VARM badtunna :)  sen in i bastun å sen spela ja lite gura :) Så det var helt enkelt en riktigt lyckad kväll :) Nu idag så ha ja meste bara lega fram till för två timmar sen. Då åkte ja å hämta mina grejer som ja hade lämnat så att ja kunde duscha å ta på mig nya rena kläder igen. för nu ska jag å äta middag på monaco med anna å anna-karin :) Stormys. Kanske skulle passa på att berätta att jag kanske drar härifrån i september - december. har blivit erbjuden jobb :) Hade fint alla lirare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh... jag förstår att du syftar på att JAG är mycket finare mycket bättre... du är en snäll jävel du

2009-08-22 @ 20:34:00
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0