Städdag hos mli å krister :)

Ja idag är det den internationella dagen för psykiskt efterblivna :D
Så därför blev det min lott att städa toaletten denna underbart vackra afton.


Ja å som ni då ser på bilden så fick jag tillstånd att skölja av hela rummet :)
Sen ha ja spela gitarr å vad ja älskar att få spela tills grannarna ringer polis ambulans brandkår och desutom anmäler mig till atg ( anonyma tondöva gitarrister )!!!!!!!
Dock så har ju inte mina "sambos" dött ännu hehe . Sen ha jag å Mli  tagit lite "studio" bilder Weeeeeei!!! så nu snart kanske ni får se några sånna. om tjugo år när ja blivit känd som den mest tondöve mannen på jorden ;)
Sov gott alla tötingar :D pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaa stilig bild hurrudu

2009-02-06 @ 20:31:21
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: maria nygren

Ur hair is a bird! Ur argument is invalid!

2009-02-08 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0