Jobb jobb och åter jobb.

Börjar känna mig ganska sliten. Men det är väl bra. Återigen ett tecken på att man faktiskt är mänsklig. Ska dock bli skönt att få en dags ledighet :) Ikväll var jag, mli och linda nere vid scharins och tog en massa bilder. skitfränt ställe må ja få tillägga. MLi är kanon. hon får till och med mig å se bra ut på kort ;) Kul ha vi då haft iaf å de är ju huvudsaken :)

Sen må ja säga att nu är ja less på skiten. JAG HATAR SCTAAAAn med stort S ... alltså skellhell. ja vill hem. får jag mig bara ett jobb så flyttar jag nog hem i höst. Tänk att få sitta å njuta i höstmörkret å lyssna på tystnaden. Ja blir galen här är det aldrig tyst.. jaja men en sak ska ni då ha klart för er. å de ä att ja är inte bitter längre :)

Har börjat så smått med att spela in några låtar. dock så är det live versioner men på det viset så får man ju den äkta varan. fastän att en del låtar blir skitkass så fortsätter ja kämpa. får en massa bra tips av kim så vi får se om ja kanske kan sätta ihop en "demo" .

För övrigt så va ja på världens trevligaste fest i förra helgen :) JÄTTE trevligt folk osv. Skulle lätt göra om det om ja så va tvungen att betala en massa pengar ;) Kaos va de. hur som haver så ska jag försöka bli bättre på att skriva på den här sidan. Men de är inte lätt när man inte har någon dator.


Annars så är allt bra med mig over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka supersnygga bilder :D

2009-06-22 @ 21:46:11
Postat av: Anonym

bilderna blev hur bra som helst!! jätte snygga!

2009-07-06 @ 22:39:26
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0