domedagen

Dome dagen är nära. i morron så kommer besked om vidare anställning. Om int anne så kan ja ju säg att ja kom visst å saken je.
å trots allt så är det ett jobb. idag så ringde min far när jag å jane jobbade över. Han beställde faktiskt en femma schampo av mig. Tack pappa innan saknades det 124.6 p nu saknas det bara 119 ;) Jaja de är bättre än inga poäng alls :) Ska väl krypa ner under filten å sova film nu som ja brukar göra. ska bara packa å dona först :) i morron så följer guran med till jobbet å sen till samme å Fru Viktoria. :) Jaja komm å saken je. . . . . . . sov gott å dröm söta drömmar. jag ska drömma om vidare anställning taggtråd å svavelsyra.
 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0