En bra dag helt enkelt.

Idag har jag varit på schtaaan med peter linda å cissi. det var riktigt trevligt faktiskt. Sen mötte vi upp Cissis karl och hon och david for och hämtade hennes bil. :) då roade jag och peter oss med att kolla på ryggsäckar. alltså inga små säckar då utan de lite större i 60-70 liters klassen. är as sugen på en av dem. då rymmer man allt vad en karl kan tänkas behöva förutom gitarren då. För övrigt så har jag och Eykeey börjat repa ihop oss lite så snart kanske ni får komma och besöka någon närliggande krog om vi lyckas få någon spelning! :)

Igår var jag och besökte Johanna på jobbet. hade med mig guran och de va ett värre liv på sibylla medans ja var där ;) men det verkade som om ingen blev störd iaf. (förutom jag då som flippade ur)
För övrigt så va ja å Mli å Krister och spelade bowling ikväll :) de gick bra (hehe) eller rättare sagt det giock rätt hyffsat för oss allihop men vi har nog spelat bättre. Nä nu tänker jag smiska nintendo 64 en stund. sov gott alla vänner :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att du bloggar :) Det verkar pina på rätt bra för dig! :) Ha de så bra /Sandra

2010-04-23 @ 12:08:05
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0