Semester!

Ja just de. semester har jag haft. först två veckor här hemma i sverige i nervös spänd väntan. sen tillsist så åkte vi. ja jag och staffan åkte bil till Sanna. Ända till Chantilly. 260 mil tror ja de blev om jag inte minns fel. ja ja finns hur mkt som hellst att berätta de skulle ta hela natten att skriva det iaf. Fick iaf rå om min kära lillasyster ett gäng dagar och även träffa hennes karl Medy. Thats allright mama eller hur :)

Vi har varit på disneyland, sherwood park, kolmården och ja vi åkte in i staden paris. Skitstort men massa skitkumma människor som pratar utrikiska. jepp de är sant. vi såg eifeltornet, triumphbågen och sen var vi in i notredame där jag tände ett ljus tänkte lite på våra familjer och på vänner och bekanta. skänkte erik en hel mängd tankar. Och JA jag vet att de är den katolska kyrkan men de skiter ja inte så lite i ska ni veta. jaja vi bilade naturligtvis hem också å de var då vi var på kolmården.

neej faan nu blir det sängen.
Tack sanna och medy att vi fick bo hos er.
Tack staffan för att vi fucking klarade det.
Tack giti för sovplatsen på väg hem.
Tack linnea för disneyland äventyret
Och En varm och stor KRAM till alla delaktiga i sherwoodskogen :) alltså vi i gänget.
Natti Natti Big brother is watching you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0