Tisdag :)

Idag fick ja sälja igen :) Först fick jane sälja å sen en stund efter så sålde jag också :D
As nice. fast ja är skit trött. vaknade i natt av en fet jävla smäll som kom från någonstans i hyreshuset.
de kändes i sängen att de small. Mli satt där jag sitter just nu å bloggade. (bredvid min säng)
Å hon kände också att de small. å hörde. så det hela slutade med att jag å mli smög runt ner i källaren
å kolla om de kom därifrån. men icket. Kalsonger å kniv bar jag hehe. de måste ha varit en syn
för gudarna ska je veta :P de lät jävlart precis som en gevärsknall :S men inga döingar så vitt vi vet.
Kanske ska åka hem i helgen. skulle va riktigt nice å ta en bastu å känna att man lever :D
Nä nu äre faan dags att krypa ihop å sussa :) söv gött på je alla små bjärva å räva. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0