tio timmar....

Ja idag ha ja alltså lyckats borra å grada i tio timmar. skiten ska iväg på torsdag å hälften e kvar :S men va faan nya tag i morron :)  tänkte ja skulle lägga upp bilder på personer som jag saknar å som betyder mkt för mig. problemet är bara att ja har inte så många såna bilder. ja ha kort på sanna och på cogge. så dom ska jag nu försöka hitta hoppas på att inte de ja redan skrivit försvinner under tiden....


Ja texten är kvar men bilden på cogge försvann. shit happens....
saknar dig sanna kom hem stanna här åk aldrig mer iväg... känner jag men du måste få göra som du vill :) puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jobbar som en lite arbetsmyra du=P

2009-03-26 @ 19:09:18
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0