Tre på natten

så reflekterar vi över livet.
ett glas vin å en skön låt som ja hitta på moas blogg ( Tack )
Undrar egentligen vad ja gör om trettio år. gör ja det ja vill??
Kommer jag Poro verkligen att vara den han vill vara.
En sak vet jag iallafall. å de är att:
Vill vi uppnå något så kan vi aldrig sluta kämpa. jag kommer t.ex. aldrig bli bäst i hela världen på att sjunga.
men för att lyckas bli bäst i hela världen på något  annat så måste jag kämpa. blod svett och tårar.
jag hoppas iaf i mitt inre att jag lyckas vara en bra vän. att jag inte är otrevlig eller dum på något vis.
jag älskar alla mina vänner. ja hoppas dessutom att jag är en kamrat och bror!.
det är verkligen som kassberg sa. : "tills döden skiljer oss år".
Så är det med allt. jag finn här för alla mina vänner tills den dagen jag inte finns längre.
det kan ta tio år å det kan ta tio minuter.... den som lever får se.
det enda jag önskar är vänner familj lycka framgång. att uppnå mina mål .
är detta för mkt begärt?... gud va ja behöver en gitarr just nu. behöver få skriva klart texten till kompet jag gjort. jaja
nu ska ja typ ta å koja. sov gott å dröm söta drömmar till alla mina vänner. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka kloka ord du använder=)

Man måste våga för att vinna!

2009-01-24 @ 14:08:08
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men ingen brydde sej om det =P jaa, så sant som det är sagt!=)

2009-01-24 @ 14:23:24
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Åsa

fina ord :)

2009-01-25 @ 14:11:41
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0