Söndag.

Ja då ha helgen rusat iväg som vanligt. trevlig fredag då vi partajja litte å sen bar de iväg till balzac. Lördag så sov ja tills MLI väckte mig å tur va väl de annars hade ja sovit heeeeele dagen.. Sen va ja chaffis på kvällen :) riktigt trevlig fest där krister va. helene hette hon som fyllde år. men då vi sjungit så tyckte ja (nykter som ja va :) ) att vi skulle hurra för helenA :P Riktigt bra isbrytare ;) Å där på festen fanns en tjej som va se grann å söt. undra va hon heter vem  Hon är å vart hon kommer ifrån. en tjej i min smak. Rätt häftig tös må ja säga.  Jaja ja må då få säga några avslutande ord. För er som inte visste de så är ja vild å vacker.  Inte snygg inte söt å inte mager. Bara mitt vildvuxna vackra jag. å dessutom så ha ja skaffa lägenhet :D ska bli riktigt kul å skönt.att få ha något "eget" Kommer dock att bli tråkigt att vara själv. Ja ä ensam mot hela världen. utelämnad å överbliven. typ som en brökant på bageriet ;) nääärå har ju alla vänner så de löser sig nog till det bättre :) Ja ha ju min fotograf/frisör/livscoach å hennes karl :) Dom lär aldrig bli av med mig HEHEHEHE Sov sött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0