Varför? Det kan inte vara så...

God kväll. Fast det är ingen god kväll. Loggade in på msn tidigare. Då skriver min förre handbollstränare till mig att en av mina gamla lagkamrater tyvärr lämnat detta jordeliv. Erik som han hette är nog en av de trevligaste å mest positiva människor jag någonsin mött. Under den tiden jag fick lära känna Erik så vilade det inga sorger hos den grabben. Finns tusen saker jag skulle vilja berätta om honom men just nu finner jag inga ord för vad jag känner. Vi sörjer dig och önskar att det bara var ett dåligt skämt alltihop. Jag tror att jag talar för alla människor han träffat när jag säger det.

Med ett härta av guld och en stor portion humor så spred han glädje. Jag vill minnas honom som en underbar människa. Mina tankar går nu till eriks familj och till alla hans vänner. Hoppas du kommit till en bättre plats min forne vän. jag kommer alltid att minnas dig. Vila i frid.


Ingen borde få dö så ung. Det känns så overkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0