AAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAA JA ÄR GAAAAAAALEN

Ja fy faaaaan må ja då få säga. va på arbetsförmedlingen idag å va bitter å arg. dels för att ja fick vänta Läääääääänge innan ja fick träffa en handläggare å sen för att hon snacka en jävla massa skit...... KÄRRING!!!!!!! Å då tänkte jag i mitt lugna snälla inre att nej då johnny de är inget att brusa upp för. Men fy faan va skönt de va att få va en riktig jävla bitter bitch å säga va ja tyckte å tänkte.


De ni mina vänner. då ja stod där skulle reinfeldt ha hört mig. Personligen så tror ja han hade börjat grina. ja mena ja ha nu pratat rikssvenska sen ja ryckte in förra året men nu jävlar kom allt tebax på en å samma gång. dialekt å svordomar å död åt alla dessa människor som sätter regler om att man ska vara tjugofem jävla år för att få någon som helst hjälp med utbildningar å sånt. ja blir så jävla förbannad. vad ska en kille eller tjej i min ålder göra då??? dö? Svälta? prostituera sig? burkleffe?

Igår va ju den här internationella kvinnodagen. Helt rätt tycker jag. de är klart att vi i sverige ska ha ett könsneutralt samhälle. Men visst faan är alla människor lika mkt värda. varför skulle inte jag få hjälp om min tjugofemårige kamrat får det?? Jag kunde ha haft jobb nu om det inte var för att jag inte får nån hjälp avv staten för ja e inte nog gammal. BULLSHIT!!!!!


Näe nu ha ja fått ur mig alla bittra saker jag kommer att få ur mig i år. så varför inte starta på nytt?? Ska nog göra en deal med mig själv här och nu att bli en gladare människa i framtiden :) va tror ni om det? Nä nu ska ja göra kristers matlåda tror ja :) då blir han iallafall glad när han vaknar i morron å slipper laga mat innan han far :D sov sött alla mina små gullegrisar :D pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså arbetsförmedlingen SUGER verkligen!! dom gör absolut ignenting, och dom förväntar sej att man ska masa dit flera gånger i månaden för att lyssna på deras dynga! Nej usch, söka jobb gör man mycket bättre själv!

2009-03-10 @ 13:33:46
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0