Skoter vm!!!!

AAAAAAAAAA ja blev visst taggad. inga spärrar kvar i kroppen på dom människorna. JAG ska faan börja köra skotercross!!!!! Ja blev så sjukt taggad. Snälla finns de ingen som vill sponsra mig. ja lovar ja plockar fram stamkortet på akuten igen å kastar dom där spärrarna i sopkorgen å sen lovar ja att träna upp min kondis så ja kan köra å köra å köra å kööraaaa!!!! skit kul va de iaf :) Ha bott has patrik :) tack min vän för en riktigt trevlig helg :) Bo du här?? jajjamen!! Ja triiivs :D jaja träffade en massa gamla vänner också puss på er har saknat er och kommer att sakna er tills vi ses igen. ja ja i morron ska jag å mli fixa en massa i stan sen ska vi skjutsa krister till jobbet å sen stöka i ordning i min lägenhet :D har ja tur så kanske mli tar med kameran så då få ni se några bilder sen :) ååååå så har jag arbetsintervju i morron. vårdbiträde poro till er tjänst!! men men det är en dag i morron också. vill hälsa till er alla mina vänner att ni betyder hur mkt som hellst för mig älskar er!  å ni som är mina vänner vet de å mina ovänner vet vilka ni är ;) inga :P haha jaja god natt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

huhuuu ja ville me va på vm:et juuh =)

2009-04-02 @ 18:18:41
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu börjar det vara läänge sen du skrev hurrdu =p

2009-04-06 @ 22:25:00
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0