hallilååja.

Mkt har hänt sen sist ja skrev. ser att de är ändå några glada själar som går in å kikar fast än att ja inte skriver :)
har som sagt hänt mkt vet inte vart jag ska börja men jag har iaf skaffat mig en bil. och ja har varit hemma på "ledighet" (blir inte mkt leighet när man har en far som är företagare. :P har haft en fantastisk midsommarhelg tsm med gamla vänner och även träffat några nya vänner. midsommarafton var ja i österjörn hos min jobbar kompis Ida :) kände inte en käft men kan säga att ja hade skitkul ändå och allt folk va trevliga :) vicket GÄNG!!! jaja nu ska jag iaf jaga en bil laddare till telefon åka och äta med staffan och sen jobba :) vi hörs keipösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0