ledig ett par dagar.

Jaha mkt har hänt sedan sist jag skrev. Jag har T.ex. jobbat heeela veckan varje dag ..  sen passade ja på att jobba lite å gå på värdegrundsdag med mina kollegor FREDAG eftermiddag. alltså något som är så självklart för vissa fårstår inte andra om dom så ens läst sig till det. tur var det iallafall att det var givande och intressant. det var till och med roligt. dock tungt men ändå roligt. ja så blev det iaf helg tillslut och jag blev ledig ett par dagar. så idag har jag bara ägnat mig åt roliga saker :) spelat gitarr. tränat, bastat och kollat en film :) hur nice som hellst helt enkelt. i morron blir det att umgås la ve johanna. å sen på onsdag blir det nog mer gym mer bastu och kanske man tar en öl i stan med en annan vän vid namn johanna på kvällen. sen bara vara torsdag å sen sju dagars jobb igen. nu ska jag sova så ja orkar med mig själv i morron. jaja sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0