Fredag!!

Idag har det varit en såndär seg jävla dag då det inte funnits energi riktigt att göra något alls, bitter för att vi varit 2 man av 5 på plats i veckan, bitter för att det kommer bli en likadan vecka på måndag. Men snart är det min tur att ha semester!  

Ikväll ska jag och fulhunn nikki ta en lång tur i skogen å bara gå! Kanske hittar vi något trevligt ställe att sitta på å dela en bit torrkött :) 
Försöka få tillbaks lite gnista å energi, har faktiskt inbokat en spelning i morgon och det brukar innebära total känslomässig urladdning. Så det vore väl på sin plats om man va på topp redan innan? 
Kanske man tillochmed levererar!

Om allt gått bra och man är nöjd själv så kan man leva på kicken i flera veckor, men ja tänkte beskriva känslan när jag har den istället för att försöka minnas.

Skickade chefen på semester nu iaf, jag har skrivit tid och druckit mitt kaffe så de är väl bara att börja pallra sig hemåt skogen! 

Ni vet de där sista minuterna, när alla gått hem, man är ensam kvar och en stund av ro infinner sig? Ja javet ja ska åka nu för ingen stannar kvar efter jobbet osv...


Här är då min Nikki,  fjantarnas fjant. :)
Är för övrigt på det viset att det nya jaktåret börjar idag, 30 dagar till första hundsläppet är tillåtet,  är nog inte bara jag som längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0